Kantoor Het Saeckenhuys te Blokker

Het Saeckenhuys administratiekantoor verzorgt loonadministraties voor diverse bedrijven uit het MKB. Wij zijn gespecialiseerd in loonadministraties van 1 tot  100 medewerkers.  Met de vele veranderingen op het gebied van lonen en belastingen is het vaak prettig om de loonadministratie en personeelsadministratie uit te kunnen besteden aan een gespecialiseerd bedrijf.

Om aan uw werknemer een juiste loonstrook en de belastingdienst de juiste gegevens voor de loonheffingen te kunnen verstrekken, hebben wij allerlei informatie nodig. Bovendien bent u verplicht bepaalde gegevens over werknemers en loonbetalingen op een toegankelijke manier te administreren, zodat belanghebbenden zoals de belastingdienst of het bedrijfspensioenfonds deze gegevens kunnen controleren. Ook voor een aantal voordelige belastingregelingen (loonsubsidies) en heffingskortingen gelden bijzondere administratieve verplichtingen.

Wat is het verschil tussen een personeelsadministratie en een loonadministratie?
De loonadministratie bestaat uit verschillende formulieren en berekeningen. Je moet dan denken aan bijvoorbeeld een loonstaat, loonstrook en de jaaropgaaf, die van belang kunnen zijn om het loon en verschuldigde bedragen te berekenen zoals loonbelasting en pensioenafdrachten.

Bij het voeren van een personeelsadministratie worden de gegevens zoals arbeidscontracten, identiteitsbewijzen en loonbelastingverklaring in vastgelegd/bewaard. Ook zaken als auto, pensioen en eventueel studie regelingen en of contracten worden opgemaakt en vastgelegd. Daarnaast worden andere beloningen en of aan te vragen subsidies, eindheffingen en verstrekkingen en vergoedingen zoals onkostenvergoeding, reiskosten openbaar vervoer en te beschikking gestelde spullen geadministreerd.

Wij verzorgen beide administraties in één systeem, zodat op basis van overzichten en berekeningen vanuit het systeem met betrekking tot de loonadministratie en personeelsadministratie direct helder en inzichtelijk is. De gehele administratie wordt volgens de gestelde eisen zeven jaar bewaard.

Een loonadministratie opzetten
Als je je eerste personeelslid in dienst neemt verzorgen wij de opzet van de loonadministratie en het aanvragen van een loonbelastingnummer geheel kosteloos.  

Wij weten dat een loonadministratie opzetten lastig kan zijn, daarom wil het Saeckenhuys administratiekantoor je graag helpen bij het opzetten van de loonadministratie en de personeelsadministratie. Tijdens een gesprek vertellen wij wat je moet weten en adviseren wij je hoe je alles het beste kan doen met betrekking tot het voeren van een loonadministratie. Uiteraard kunt je ook alles aan ons overlaten, zodat u zich daar geen zorgen over hoeft te maken.

Wij geloven in betaalbare kwaliteit.
Het Saeckenhuys administratiekantoor kan u vanaf € 130,-- een pakket op maat bieden. Elk pakket bevat de loonstrook, de jaaropgave, de loonaangifte en de loonjournaalpost. Dus geen aparte rekeningen voor aangifte loonheffingen, jaaropgaven en het verwerken van mutaties.

Voor wie kunnen wij de loonadministratie verzorgen?
Startende ondernemers/ bedrijven
Directeuren Groot Aandeelhouder (DGA)
Reeds gevestigde bedrijven van 1 tot 100 medewerkers
Als business partner voor accountants -en administratiekantoren

Wij kunnen alle beroepsgroepen verlonen!

Laatste nieuws

Uitleg regeling belastingrente (22-06-2017)
De staatssecretaris van Financiën heeft Kamervragen over de belastingrente beantwoord. Door het systeem van vergoeden en lees verder

Kamervragen verplichte hypotheekrenteaftrek (22-06-2017)
De staatssecretaris van Financiën heeft Kamervragen over de verplichte hypotheekrenteaftrek beantwoord. De lees verder

accountview-klein        snelstart        ecabo-klein       exact online gecertificeerd